مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز مجری و مشاور تبلیغات اینترنتی بوده و فعالیت خود را ازاز سالهای قبل با انجام خدمات بهینه سازی سایت آغاز نمود.
امروزه آکادمی مستر ادز به یکی از مراجع تبلیغات اینترنتی، سئو و دیجیتال مارکتینگ بدل شده و دوستان می توانند با مراجعه به وبلاگ سایت، مقالات به روز و تخصصی آنرا مطالعه کرده و آموخته های خود را در کسب و کار خود جاری کنند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نرخ تبدیل در گوگل ادوردز یعنی بعد از اینکه چندین متن عالی تبلیغاتی نوشتید، آنها را به فروش و یا هدفی که دارید تبدیل کنید.حال تصور کنید که هدف شما از کمپین های جستجو فروش صد کیت دسته‌ای است. برای رسیدن به هدف خود، باید نحوه انجام کارتان را پیگیری کنید و بدانید کدام کلمات کلیدی یا تبلیغات بیشترین فروش گل را داشته اند.

اهداف خودتان را دنبال کنید

شما می توانید این کار را با چیزی به نام ردیابی تبدیل انجام دهید. به یاد داشته باشید، تبدیل عملی است که می خواهید کاربر انجام دهد. این میتوانید یک فروش در وبسایت، تماس تلفنی، دانلود برنامه یا حتی ثبت نام کاربر جدید باشد.

پیگیری تبدیل در گوگل ادوردز کمک می کند تا کلیک های ارزشمندی را برای شما پیدا کند تا بتوانید از بودجه تبلیغاتی خود نهایت استفاده را ببرید. نکته اصلی در اینجا شروع کار با یک هدف مشخص است.

مراحل تنظیم پیگیری نرخ تبدیل در گوگل ادوردز

بنابراین بیایید ردیابی تبدیل در گوگل ادوردز را باهم تنظیم کنیم. با کلیک برروی نماد ابزار شروع می کنیم. در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و Conversions را انتخاب کنید. سپس برروی دکمه + در صفحه تبدیل کلیک کنید.

از شما خواسته می شود نوع تبدیل مورد نظرتان را برای ردیابی انتخاب کنید. شما در وبسایت خود گل می فروشید، بنابراین می توانیم با تبدیل وبسایت شروع کنیم. این اساسی ترین منبع برای ردیابی فروش در کسب و کار موفق است.

در اینجا دو مرحله وجود دارد، ابتدا یک عمل تبدیل در گوگل ادوردز ایجاد می کنید. تبدیل خود را نامگذاری کنید، آن را طبقه بندی کرده و یک مقدار را انتخاب کنید. سپس بر روی «ایجاد و ادامه» کلیک کنید. اما هنوز کار شما تمام نشده است، شما باید tag Global Site و یک Event snippet را در وبسایت خود اضافه کنید. در این حالت وقتی شخصی وارد صفحه شما می‌شود، تبلیغات گوگل مطلع می شود.

 

نرخ تبدیل کاربران

بطور مثال قصد دارید خریدها را دنبال کنید. شما باید Event snippet را در صفحه ای که کاربر پس از خرید در آن وارد می شود، اضافه کنید. در بیشتر این موارد این صفحه قدردانی از خرید است. نگران نباشید این ساده‌تر از چیزی است که به نظر می رسد.

اکنون اگر از گوگل آنالیتیکس استفاده می کنید و اهداف یا معاملات خود را در حساب گوگل آنالیتیکس خود تنظیم کرده اید، می توانید تبدیل ها را از آنجا وارد کنید.

شما قادر هستید با کلیک کردن بر روی گزینه واردات تبدیل از گزینه سیستم دیگر، گوگل آنالیتیکس و گوگل ادوردز را پیوند دهید.

به یاد داشته باشید گوگل آنالیتیکس، کارهایی را انجام می دهد که کاربران پس از بازدید از سایت شما انجام می دهند. بنابراین شما قادر به درک بیشتری از بازدیدکنندگان وبسایت خود هستید، حتی اگر نرخ تبدیلی برای فروش نداشته باشند.

تبریک می‌گویم! شما ردیابی تبدیل را تنظیم کرده اید و اکنون آماده هستید تا کمپین خود را راه اندازی کنید و برخی از تبلیغات را شروع کنید برای فروش صد دسته، آن هم به سادگی!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی