مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز مجری و مشاور تبلیغات اینترنتی بوده و فعالیت خود را ازاز سالهای قبل با انجام خدمات بهینه سازی سایت آغاز نمود.
امروزه آکادمی مستر ادز به یکی از مراجع تبلیغات اینترنتی، سئو و دیجیتال مارکتینگ بدل شده و دوستان می توانند با مراجعه به وبلاگ سایت، مقالات به روز و تخصصی آنرا مطالعه کرده و آموخته های خود را در کسب و کار خود جاری کنند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

حضور در صفحه اول گوگل با استفاده از دو روش سئو (بهینه سازی سایت) و یا تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) صورت میگیرد. هر کدام از این تاکتیک ها نقاط ضعف و قوت خود را دارند. در این مطلب نشان میدهیم که در شرایط کنونی کسب و کارتان کدام روش می تواند موثرتر باشد.

سئو

رتبه بندی گوگل براساس اعتبار سایتها نزد گوگل صورت میگیرد. در واقع موتور جستجوی گوگل بر اساس اینکه سایت ها در طول زمان برای کلمه کلیدی مورد نظر چقدر فعالیت مثبت داشته اند و صفحه مربوطه را به چه میزان به معیارهای مورد نظر گوگل برای یک صفحه فرود ایده آل نزدیک کرده اند، آنها را رده بندی می کند. در صورتی که وب سایت خود را به مرور بهینه سازی کرده و محتوای قویتر و کاربرپسندتری در آن تولید کنید، سنجشگرهای گوگل متوجه این تغییرات مثبت شده و در نتیجه افزایش رتبه سایت رقم می خورد.

حال سوال اینجاست که از نظر گوگل چه پارامترهایی مهم هستند و باید بر روی آنها تمرکز کرد. در ادامه به معرفی این عوامل می پردازیم.

محتوای قوی، خلاصه و جامع. سرعت بالای لود سایت، زیبایی بصری، استفاده از تصویر و فیلم در صفحات، به کاربردن لینکهای کاربردی و درست و بجا، تولید بک لینک برای سایت، تمرکز بر موضوع اصلی صفحه و عدم عنوان کردن مسائل غیرمرتبط و... عواملی هستند که در سئوی سایت شما و حضور در صفحه اول گوگل تاثیر بسزایی دارند.

تبلیغات در گوگل

شرکت گوگل برای آن دسته از سایتهایی که در صفحه اول گوگل حضور نداشته بازدید آنها کم است ابزاری معرفی کرده که با استفاده از آن ضعف سئوی خود را جبران کرده و با پرداخت هزینه به گوگل حضور موثری در صفحه اول داشته و به جذب مشتری بپردازند. اینکه گوگل ادوردز چیست و چگونه کار میکند بحث مفصلی دارد که در وبلاگ مسترادز به طور کامل شرح داده شده است. اما اگر به بخواهیم به اختصار توضیح دهیم باید بگوییم که تبلیغات کلیکی و پرداختی در گوگل با نام گوگل ادوردز انجام می شود که در طی آن سایتها با ایجاد اکانت گوگل ادوردز و شارژ اکانت (که معمولا بصورت دلار حواله انجام می شود) در واقع به گوگل اعلام میکنند که با وجود ضعف در سئو حاضر به پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل جهت حضور در صفحه اول هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی