مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز مجری و مشاور تبلیغات اینترنتی بوده و فعالیت خود را ازاز سالهای قبل با انجام خدمات بهینه سازی سایت آغاز نمود.
امروزه آکادمی مستر ادز به یکی از مراجع تبلیغات اینترنتی، سئو و دیجیتال مارکتینگ بدل شده و دوستان می توانند با مراجعه به وبلاگ سایت، مقالات به روز و تخصصی آنرا مطالعه کرده و آموخته های خود را در کسب و کار خود جاری کنند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کسب درآمد اینترنتی در ایران طی سالیان اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. به گونه ای که کسب درآمد اینترنتی مطمئن، تبدیل به مشغولیت ذهنی اکثر افراد علاقه مند به این حوزه گردیده است. همه از این قضیه مطلع هستیم که کسب درآمد اینترنتی در منزل هم امکان پذیر می باشد و یکی از مناسب ترین و ساده ترین فعالیت هایی است که هر شخصی می تواند از طریق آن کسب درآمد کند.<

آیا کسب درآمد از اینترنت واقعیت دارد؟ دراین مقاله قصد داریم به معرفی روش های کسب درآمد اینترنتی بپردازیم. پس اگر به  دنبال آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان می گردید و می خواهید ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت را با توجه به توانایی ها و روحیات خود پیدا کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درآمد اینترنتی

انواع روش های کسب درآمد اینترنتی

طراحی اپلیکیشن و برنامه ها

درعصر‌حاضر، تقاضا و درخواست زیادی برای ساخت و طراحی اپلیکیشن‌ها و برنامه های مفید و کاربردی وجود دارد. در این راه یا شما ایده پردازی می کنید و ایده خود را به یک برنامه نویس به منظور طراحی وساخت اپلیکیشن خواهید فروخت و یا خودتان به کدنویسی و طراحی اپلیکیشن آشنایی داشته و اقدام به طراحی و فروش آن می کنید. این کار یکی از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت است.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

شما می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات فیزیکی یا دانلودی به کسب درآمد از اینترنت بپردازید. این روش یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت به تومان است. برای این منظور شما می توانید محصولاتی را با قیمت پایین و یا به صورت عمده خریداری کرده و نوع و شکل بسته بندی و یا ارئه آن را تغییر و با قیمت بیشتری به فروش برسانید. همچنین میتوانید مانند یک واسطه تبلیغاتی عمل نموده و محصولات یک شرکت دیگر را در وب‌سایت خود عرضه کنید. و به ازای فروش هر محصول پورسانت خود را دریافت کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

دورکاری یا فریلنسری

دورکاری یا فریلنسری یکی از راه های کسب درآمد راحت از اینترنت است ، البته به شرطی که مهارت و تخصص لازم را داشته باشید. اگر شما مهارت هایی مانند مهارت نوشتن و تولید محتوا، طراحی و توسعه‌ وب سایت، بازاریابی آنلاین،روش های ساخت بک لینکو یا … دارید، فریلنسری یکی از ساده ترین روش ها برای کسب درآمد شماست. تقاضای نسبتا زیادی برای این کارها وجود دارد. برای شروع، میزان تقاضا برای مهارت‌ خود را مورد سنجش قرار دهید.

یک پیشنهاد عالی برای شروع فریلنسرینگ سایت انجام میدم می باشد. در این سایت کلیه خدماتی که قابل ارائه در اینترنت هستند (مانند تایپ، ترجمه، طراحی کارت ویزیت، طراحی سایت، طراحی انیمیشن، صداگذاری و…) به صورت دورکار توسط نیروهای فریلنسر ارائه می شود.

 

مشاور آنلاین باشید

دقیقا مانند دور کاری، می‌ توانید اطلاعات خود را در ازای دریافت مبلغی به دیگران بفروشید. اگر بتوانید در مبحثی که روی آن تسلط دارید و یا مهارتی دارید که می توانید در مورد آن به دیگران مشاوره دهید، پس یک مشاور آنلاین باشید. افراد زیادی هستند که حاضرند برای زمان شما هزینه بپردازند. همچنین می ‌توانید مهارت و تاخصص خود را در قالب یک یا چند فایل متنی یا تصویری آماده به فروش برسانید. این مدل، از کسب درآمد بالاتری برخوردار است.

مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده و ازدواج، مشاوره املاک و… از جمله فضاهای رشد و کسب درآمد از اینترنت هستند.

 

ثبت اطلاعات آنلاین برای شرکت ‌ها

اگر از سرعت تایپ کردن بالایی برخوردار هستید و می ‌توانید ساعت ها پشت سیستم خود بنشینید، بهتر است برای وب‌ سایت ها، شرکت‌ ها، دفاتر و موسساتی که برای ثبت یا ویرایش اطلاعات نیاز به کارمندان دور کار دارند، کارکنید.

 

بازاریابی آنلاین انجام دهید

اگر در زمینه‌ بازاریابی و فرآیند و مراحل فروش محصولات، دارای تجربه هستید و یا بیان و ذهنی قوی دارید و به اصول بازاریابی مجازی تسلط کامل دارید، می ‌توانید این مهارت را در اینترنت به کار گرفته و به صورت بازاریاب پورسانتی و یا درصدی برای فروشگاه ها یا شرکت ها که به ارائه محصول و یا خدمات به مشتری می پردازند فعالیت کرده و پول خوبی به دست آورید.

بازاریابی آنلاین

 

به طور کلی راه ها و روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد ، از جمله کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی که افراد سودجو به منظور فریب اذهان عمومی و یا تحریک مخاطب به منظور کسب منافع شخصی شما را با عبارت هایی نظیر کسب درآمد اینترنتی به دلار مجاب به فعالیت در زمینه های فوق می کنند. ما به معرفی شش روش بی خطر و کم ریسک و کاملا سالم به عنوان روش های کسب درآمد اینترنتی مطمئن پرداختیم و امید است که مثمر ثمر بوده باشد.

 

مزایای کسب درآمد از اینترنت چیست؟

مهمترین مزیتی که هرشخصی را به سوی برپایی یک کسب و کار اینترنتی سوق می دهد، هزینه اولیه پایین آن است. راه های کسب درآمد اینترنتی در بسیاری از مواقع ، هیچ احتیاجی به سرمایه هنگفت اولیه ندارد و اگرهم نیاز به سرمایه اولیه داشته باشد، بسیارناچیزاست.

 

عدم نیاز به سرمایه اولیه

یکی از مزیت های مهم کسب و کارهای اینترنتی ، امکان برپایی آن با سرمایه اولیه کم و یا بدون سرمایه اولیه است. از این رو، راه اندازی یک منبع درآمد اینترنتی، کار چندان دشواری نخواهد بود.

برخی از مشاغل اینترنتی هستند که هیچ سرمایه ای برای شروع نیاز ندارند و تحت عنوان درآمد اینترنتی بدون سرمایه شناخته می شوند. به عنوان مثال امروزه بسیاری از زنان خانه دار هستند که در منزل خود و با استفاده از شبکه های مجازی اقدام به ساخت کانال و صفحه با محتوای مفید کرده اند و با جذب مخاطبان زیاد مشغول کسب درآمد هستند.

 

تبلیغات ارزان

در کسب و کارهای اینترنتی، تبلیغات و جذب مشتری با هزینه به مراتب پایین تر و در طیف وسیع تر نسبت به کسب و کارهای سنتی انجام میگیرد. این عامل سبب افزایش انگیزه و رشد علاقه مندی به کسب درآمد از اینترنت خواهد بود. از انواع تبلیغات اینترنتی می توان به تبلیغات در گوگل، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری و… اشاره کرد.

 

مدیریت آسان

بر خلاف سایرکسب و کارها که احتیاج به حضور تمام وقت و فیزیکی فرد دارند، شما خواهید توانست کسب و کار مجازی خود را از هر منقطه ‌ای در سراسر جهان مدیریت کنید. شما به عنوان یک مدیر کسب و کار اینترنتی، می‌ توانید به آسانی بر روی تمامی مراحل ارائه کالا یا خدمات، نظارت کامل داشته و به آسانی اطلاعات دقیق و شفافی از نحوه عملکرد آنها به دست آورید.

 

وسعت جغرافیایی مشتریان

از دیگرمزایای مهم کسب درآمد اینترنتی، می توان به امکان ارائه خدمات به تمامی افراد، فارغ از موقعیت جغرافیایی و محل سکونتشان اشاره کرد. در این حالت کسب و کار شما منحصر به یک منطقه جغرافیایی خاص نیست و می‌ توان محصولات و خدمات را به تمامی شهرها، کشورها و یا حتی سراسر جهان ارائه داد. از طرفی تبلیغات اینترنتی انجام شده هم مشتریان بالقوه شما را در تمام شهرها هدف قرار می دهد و کسب و کار شما را به انها معرفی میکند. در واقع بر بستر اینترنت است که ممکن است شخصی در ارومیه از شهرهای جنوبی مثل آبادان و زاهدان مشتری و درآمد اینترنتی داشته باشد.

وسعت جغرافیایی مشتریان

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی، شما می ‌توانید بدون محدودیت زمانی در دسترس بوده و به مشتریان خود به صورت 24 ساعته و شبانه روزی خدمات ارائه دهید. حتی زمانی که خواب هستید مشتریان شما در پلتفرم تجاری شما (مثلا پیج اینستاگرام، وبسایت و…) پیام خود را ارسال می کنند تا بعدا توسط شما بررسی شود.

 

ترویج معاملات دیجیتال

در کسب و کارهای اینترنتی ، تمام فعالیت ها، معاملات و مبادلات به صورت کاملا دیجیتال و به دور از کاغذ بازی های رایج انجام می شود که ماحصل آن، صرفه جویی در زمان است. در بازار سنتی و قدیمی، شخص برای یک انتقال وجه ساده مجبور بود در صف طولانی بانک بایستد اما در اینترنت مبادلات مالی در کسری از ثانیه صورت می پذیرد.

 

برقراری ارتباط دوطرفه با مشتری

شما این امکان را خواهید داشت تا عملکرد خود و نظرات مشتریان را در کسب و کار مجازی خود به صورت مداوم پیگیری کنید. این قضیه سبب افزایش چشمگیر میزان رضایت‌ مشتریان شده و در نهایت موجبات افزایش کسب درآمد برای شما را فراهم می آورد. نظرسنجی های ماهانه و فصلی در اینترنت بسیار ساده و سریع انجام می شود، اما نتایج حاصل از آن، در جهت رشد درآمد اینترنتی شما بسیار سودمند خواهد بود.
 

افزایش چشمگیر درآمد

اگر شما صاحب یک فروشگاه یا مغازه سنتی باشید ارتقا آن بسیار دشوار بوده و مستلزم صرف زمان و هزینه (شامل اجاره مغازه، خرید و انبار کردن جنس، پول آب، برق، گاز و…) است. اما در کسب و کارهای اینترنتی، شما با چند کلیک خواهید توانست آپشن ها یا ویژگی های جدیدی را به فروشگاه اینترنتی خود بیفزایید.

افزایش درآمد اینترنتی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی