مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز مجری و مشاور تبلیغات اینترنتی بوده و فعالیت خود را ازاز سالهای قبل با انجام خدمات بهینه سازی سایت آغاز نمود.
امروزه آکادمی مستر ادز به یکی از مراجع تبلیغات اینترنتی، سئو و دیجیتال مارکتینگ بدل شده و دوستان می توانند با مراجعه به وبلاگ سایت، مقالات به روز و تخصصی آنرا مطالعه کرده و آموخته های خود را در کسب و کار خود جاری کنند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نوشتن متن تبلیغاتی جذاب بعد از این است که  آموخته باشید از keyword planner چگونه کلمات کلیدی انتخاب کنید و همینطور چگونه کمپین ها، گروه های تبلیغاتی و کلمات کلیدی باهم کار می کنند. یادتان باشد که یک کمپین مجموعه ای از گروه های تبلیغاتی است و یک گروه تبلیغاتی مجموعه ای از کلمات کلیدی و تبلیغات در اکانت گوگل ادوردز است.

 

چگونه یک متن تبلیغاتی عالی بنویسیم؟

چگونه متن تبلیغاتی بنویسیم

برای شروع نمایش تبلیغات برای کمپین خود، باید تبلیغاتی بنویسید که با کلمات کلیدی انتخاب شده، مرتبط باشد. در این مقاله به چند نکته برتر در مورد ایجاد متن تبلیغاتی عالی خواهیم پرداخت.

اگر هنوز کمپین خود را نساخته اید بهتر است همین الآن شروع کنید. ساخت کمپین در گوگل ادوردز

اما قبل از شروع کار بیایید بررسی کنیم که تبلیغات چیست و چگونگی کار با نمایش داده ها و کلمات کلیدی را یاد بگیریم.

اگر شخصی از گوگل سوالی بپرسد، نتایج جستجو پاسخ آن سوال خواهد بود، سپس کلمات کلیدی متن تبلیغ شما در میان این پاسخ ها نمایش داده خواهد شد. در واقع هنگامی که جستجوی کاربر با یک کلمه کلیدی در گروه تبلیغات شما مطابقت دارد، کلمات کلیدی تبلیغ شما را نمایش می دهند. بنابراین هنگام نوشتن تبلیغات به یاد داشته باشید که آنها را با کلمات کلیدی که با آنها گروه بندی شده اند مرتبط نگه دارید.

به عنوان مثال بیاید بگوییم که حساب شما دارای یک گروه تبلیغاتی به نام «کیت دسته گل» است.

در آن گروه تبلیغاتی ممکن است کلید واژه «مجموعه کیت دسته ای» را داشته باشید. اگر این کار را انجام دادید، اطمینان حاصل کنید که در تبلیغات شما «مجموعه کیت دسته‌ای» نیز ذکر شده است.

 

مراحل نوشتن متن تبلیغاتی

بهتر است حداقل در هر گروه تبلیغی سه تبلیغ بنویسید. پیام های مختلف با افراد مختلف کار می کنند. هرچه تبلیغات بیشتری ارائه دهید، احتمال دارد پیام و نتیجه بهتری را به مخاطب نمایش دهید. حالا بیایید با هم تبلیغ بنویسیم.

 

مرحله اول: یک URL نهایی ارائه دهید.

URL نهایی صفحه واقعی است که شخصی بعد از کلیک بر روی تبلیغ شما به آنجا می رود. این صفحه وب باید با کلمات کلیدی گروه تبلیغاتی شما مرتبط باشد. مانند یک صفحه در سایت شما با تمام مجموعه کیت هایی که ارائه می دهید.

 

مرحله دوم: عنوان اول را بنویسید.

قسمت عنوان اول، اولین چیزی است که افراد در تبلیغ شما می بینند، برای همین روی نوشتن بهترین عنوان ممکن تمرکز کنید. زیرا این قسمت پتانسیل این را دارد تا تفاوت زیادی در عملکرد شما ایجاد کنید. سپس این موضوع را با موضوع و کلمات کلیدی گروه تبلیغ مرتبط کنید.

 

مرحله سوم: عنوان دوم را بنویسید.

تیتر دوم با یک خط تیره از عنوان اول در آگهی جدا می شود. بهترین راه برای نشان دادن ارزش به کسی فکر کردن در مورد مزایا و نیازهای اوست. می توانید مزایایی مانند «حمل و نقل رایگان» یا قابلیت اطمینان وبسایت خود را با «سایت رسمی» برجسته کنید.

متن تبلیغاتی جذاب

 

مرحله چهارم: مسیرهای نمایش را فراهم کنید.

URL نمایش تبلیغات شما آدرس صفحه وبی است که در آگهی شما ظاهر می شود. این گزینه ای برای ارتباط بیشتر آگهی شما با جستجوی کاربر است به گونه ای که یک مجموعه کاملاً فراموش نشدنی باشد. از اعداد و کاراکترها در مسیر سایت استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد کاربران بدست آورید، همان جایی که آنها کلیک می کنند.

 

مرحله پنجم: توضیحی بنویسید.

از قسمت توضیحات استفاده کنید تا در مورد کسب و کار خودتان به مخاطب بیشتر بگویید، چرا آنها باید از کسب و کار شما استفاده کنند؟

سعی کنید با یک پیام واضح در اینجا کاربر را نگه دارید. اگر بیش از یک حرف برای گفتن دارید، همیشه می توانید یک تبلیغ دیگر ایجاد کنید یا آن پیام را برای یک افزودنی تبلیغ ذخیره کنید، که در مقالات بعدی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

به یاد داشته باشید، آنچه را که در تبلیغ خود می گویید ساده نگه دارید.

پس از داشتن کلمات کلیدی و متن تبلیغ، تبلیغات شما می تواند در گوگل نمایش داده شود، اما هنوز این تنها بخشی از سفر در گوگل ادورز است. پس از نمایش تبلیغات باید اطلاعات خود را بررسی کنید تا ببینید تبلیغات شما در رسیدن به اهداف چگونه بوده است و چگونه می توانید بهتر انجامش دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی