مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

مستر ادز مجری و مشاور تبلیغات اینترنتی بوده و فعالیت خود را ازاز سالهای قبل با انجام خدمات بهینه سازی سایت آغاز نمود.
امروزه آکادمی مستر ادز به یکی از مراجع تبلیغات اینترنتی، سئو و دیجیتال مارکتینگ بدل شده و دوستان می توانند با مراجعه به وبلاگ سایت، مقالات به روز و تخصصی آنرا مطالعه کرده و آموخته های خود را در کسب و کار خود جاری کنند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انتخاب کلمات کلیدی صحیح در گوگل ادوردز بعد از مرحله ایجاد  کمپین جستجو است. در این مرحله تنظیم گروه‌های تبلیغاتی، کلمات کلیدی و شروع تبلیغات در گوگل باید انجام شود. در واقع یک کمپین مجموعه‌ای از گروه‌های تبلیغاتی است، اما منظور از یک گروه تبلیغاتی، مجموعه‌ای از کلمات کلیدی و تبلیغات آنهاست.

برای مثال یک گل فروشی را در نظر بگیرید، می‌توانید کمپینی برای گلها بسازید و یک گروه تبلیغاتی برای هر نوع گل ایجاد کنید. در این مقاله نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب در گوگل ادوردز را به شما یاد خواهیم داد، اما قبل از اینکه شروع کنیم، بیاید به اینکه کلمات کلیدی چه هستند و چگونه با جستجوی مردم کار می‌کنند بپردازیم.

کلمه کلیدی صحیح در گوگل ادز

 

چه کلمات کلیدی در گوگل ادوردز صحیح است؟

تصور کنید شخصی یک عبارت را در گوگل جستجو می‌کند و سپس نتایج جستجو به وی نشان داده می‌شود. کلمات کلیدی به شما این فرصت را می‌دهند که تبلیغات خود را به عنوان بخشی از این نتایج به کاربر نشان دهید. شما باید به کلماتی فکر کنید که تبلیغات  شما را نشان می دهند.

نکته اصلی انتخاب کلمات کلیدی متناسب در اکانت گوگل ادز با جستجوهای مربوط به شغل و کسب و کار شماست.

بنابراین اگر جستجوی شخصی با برخی از گل‌های ویژه‌ای که می فروشید مطابقت دارد، تبلیغ شما می‌تواند نشان داده شود. آسان‌ترین راه برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما، ابزار keyword Planner در Google Ads است.

شما پس از ایجاد کمپین شما وارد صفحه جدیدی می شوید. در این صفحه شما میتوانید نگاهی به بخش ایده های کلمات کلیدی بیندازید. هم چنین می توانید با کلیک بر روی نماد ابزار در گوشه بالا سمت راست، Keyword Planner را در Google Ads پیدا کنید.

 

مراحل انتخاب کلمه کلیدی در گوگل ادز

انتخاب کلمات کلیدی را در keyword planner با کمی توضیح درباره کسب وکارتان شروع کنید. همه موارد مهم مثل آدرس وبسایت و اینکه در تهران گل فروشی دارید. اکنون ادامه بدید و آدرس وبسایت خودتان را به عنوان صفحه فرود وارد کنید. می توانید برخی از کلمات کلیدی را در همین حال ببینید و اضافه کنید، حتی میتوانید جدولی از کلمات کلیدی پیشنهاد مربوط به کسب و کار خودتان را مشاهده کنید.

فقط با کلیک بر روی علامت + در سمت چپ ایده‌های کلمه کلیدی، پیشنهادات کلمه کلیدی را اضافه کنید. فقط این نکته را حتماً به یاد داشته باشید کلمات کلیدی مرتبط را در گروه تبلیغاتی خود نگه دارید.

در آخر تمام کاری که شما باید انجام دهید، این است که گروه تبلیغاتی خود را نامگذاری کنید. سپس روی ذخیره این پیشنهادات در حساب خود کلیک کنید.

تمام! شما کلمات کلیدی‌ای را اضافه کرده‌اید که افراد می توانند از آنها برای جستجوی موارد و خدماتی که ارائه می دهید استفاده کنند. هم‌چنین شما یاد گرفتید که چگونه کمپین‌ها، گروه های تبلیغاتی و کلمات کلیدی همه با هم کار میکنند، که خود به تنهایی بسیار ارزشمند است.

به یاد داشته باشید: یک کمپین مجموعه ای از گروه‌های تبلیغاتی است و یک گروه تبلیغاتی مجموعه ای کلمات کلیدی و تبلیغات است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی